Bok Hermès pop-up

399,00kr

Underbara papperskonstruktioner utökar Hermès halsdukdesigner i denna lyxiga popup-bok. Varje år väljer det ikoniska lyxmärket Hermès ett nytt tema för att fira sin kreativa riktning för det kommande året. Denna praxis började 1987, för att markera varumärkets 150-årsjubileum, och har sedan dess blivit en älskad tradition – ett sätt att kombinera husets stolta, historiska arv med dess kreativa vision för framtiden. Årets tema är ”Let’s Play”, och Hermès firar med stil med denna nya, lyxiga popup-bok. Med ett urval av fjorton av husets ikoniska fyrkantiga scarfdesigner, både gamla och nyare, väcker den här boken designen till liv med spännande uppfinningsrikedom. Ömtåliga papperskonstruktioner lyfter fram djupet och volymen i halsduksdesignerna; Zebror reser sig, känsligt välvda träd växer från sidan och måleriska streck lossnar från pappersytan. Det här är Hermès carré som du aldrig har sett den förut. För Hermès, ett varumärke förknippat med lyxiga material och design av högsta kvalitet, är ”lek rörelse, frihet, fantasi, fantasi, förförelse, lätthet.” Oklanderligt producerad ger Hermès Pop Up läsarna chansen att leka runt i varumärkets arkiv.

Slut i lager

Beskrivning

Coffee Table Book Hermès pop-up

Storlek: 21 x 21,5 cm