Information & FAQ BETALSÄTT Här hittar du information om de betalningslösningar vi erbjuder på bybinett.se samt i vår fysiska butik. KÖPVILLKOR Här hittar du information om köpvillkor, priser och utlösa paket. LEVERANS Här kan du läsa mer om våra leveransvillkor och leveransalternativ samt övriga frågor som är relaterade till din leverans. INTEGRITETSPOLICY Här kan du läsa om våra sekretessvillkor samt vår integritetspolicy om hur vi behandlar dina personuppgifter. ÅNGERRÄTT & GARANTI Här kan du läsa om vad som gäller vid ångrat köp, reklamation och garantier samt transportskador och hur du som kund går tillväga. FAQ Nedan kan du se de vanligaste frågorna gällande bybinett.se. FAQ Här nedan kan du få svar på de mest frekvent ställda frågorna till vår kundtjänst. Jag har inte fått någon orderbekräftelse? Expand Mejla info@bybinett.se med ditt fullständiga namn och från den e-postadress du beställde ifrån så skickar vi ut en ny. Ibland är tekniken just teknik. Kan jag ändra eller makulera min order? Expand Fram tills dess att din order är hanterad kan du ångra/makulera ditt köp. Om du vill ändra en vara eller lägga till något så maila, ring eller skicka sms. Var noga med att få svar på din fråga för att säkerställa att din önskan hunnit nå oss innan ordern expedierats. Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket? Expand Avgift för outlöst försändelse eller misslyckat leveransförsök debiteras. I de fall paket, brev, postpaket eller lastpall/större paket returneras till Binett & Co AB av fraktbolaget på grund av att beställaren/mottagaren 1) inte löst ut paket från utlämningsställe; 2) inte varit anträffbar på uppgivet telefonnummer för avisering; 3) vägrat ta emot leveransen; eller 4) uppgivit felaktiga namn-, adress eller kontaktuppgifter, kommer Binett & Co AB debitera beställaren en avgift. För brev och paket uppgår avgiften till SEK 300 inkl. moms och för lastpall/större paket till SEK 600 inkl. moms. Avgiften tas ut för att täcka Binett & Co ABs kostnad för returfrakten samt returadministrationen och debiteras antingen via faktura eller genom att avgiftsbeloppet dras av från den ordersumma som återbetalas efter att returen ankommit till Binett & Co AB. Läs mer detaljerat om detta under köpvillkor. Hur lång är leveranstiden? Expand Leveranstiden är ca. 1-7 vardagar, detta beror på om varan finns i lager. Se lagersaldo för respektive produkt. Beställningsvaror kan ha en annan leveranstid, detta står på produktens sida i så fall. Om du beställer flera varor med olika lång leveranstid på en och samma gång, skickas alla varor i en och samma sändning när samtliga varor ankommit till vårt lager. Om du önskar delleverans – kontakta info@bybinett.se. Extra avgift kan tillkomma. Hjälper ni till med styling? Expand Ja, det gör vi. Vi jobbar med våra egna inredare och stylister men samarbetar även med andra, du kan läsa mer och fylla i vårt formulär här - inredningshjälp så kontaktar vi dig för vidare hjälp. Kan jag hämta min beställning i butiken? Expand Ja, det kan du göra, välj det som leveranssätt i kassan så tillkommer inga extra avgifter och du blir meddelad när din beställning är redo för upphämtning. Hur hittar jag till er butik? Expand Vår fysiska butik är belägen på Odengatan 21 i Stockholm. Närmaste tunnelbanestation är Tekniska Högskolan, därifrån kommer du till butiken efter ca. 3 min. promenad. Åker du bil finns det gatuparkeringar i området. Kan jag samarbeta med er? Expand Är du en inredningsinfluencer får du mer än gärna mejla oss på press@bybinett.se, bifoga gärna färsk statistik och berätta om varför vi ska samarbeta med just dig! Hittar du inte svaret på din fråga? Skicka då ett mejl till oss istället, info@bybinett.se.